Ο Πάνος Σκουρολιάκος ήταν καλεσμένος του Νίκου Σβέρκου στις 18-7-2022, σε μία συνέντευξη που αφορούσε στην επικαιρότητα και όχι μόνο.
Η συνέντευξη άνοιξε με ερώτημα του δημοσιογράφου για την υπόθεση Λιγνάδη. Ο Πάνος Σκουρολιάκος είπε πως είχε εκδώσει δήλωση προς τα ΜΜΕ για το θέμα και συνέχισε θυμίζοντας πως ο ΣΥΡΙΖΑ δια της κας Ζορμπά είχε ψηφίσει νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολογική επιλογή των καλλιτεχνικών Δ/ντών με προκήρυξη των θέσεων, κάτι το οποίο κατάργησε η κα Μενδώνη και διόρισε για “λόγους δημοσίου συμφέροντος” το Λιγνάδη στη θέση του Δ/ντή του Εθνικού Θεάτρου. Ήταν κάτι που το ήξερε η καλλιτεχνική “πιάτσα” πολύ καιρό πριν. Ο κ. Μητσοτάκης, που δηλώνει πως δεν τον γνώριζε, βρέθηκε στην ανάγνωση των “Περσών” κάτι ανεπίτρεπτο για το θέατρο. Σ’ αυτή την πρώτη πρόβα της παράστασης βρίσκονται ΜΟΝΟ οι συντελεστές της. Τον υποδέχτηκε μάλιστα ο Λιγνάδης απ’ έξω, όπως και στην παράσταση στην Επίδαυρο που την παρακολούθησε ο κ. Μητσοτάκης αφού μετακινήθηκε με ελικόπτερο από τις Κυκλάδες που έκανε τις διακοπές του.
Στο ερώτημα του Νίκου Σβέρκου για το χρόνο που προσφέρθηκε από τις διωκτικές αρχές στο Λιγνάδη και την πολιτική κάλυψη που αυτός πήρε ως τη σύλληψή του και μετά απ’ αυτήν, ο Πάνος Σκουρολιάκος απάντησε πως ενώ το συζητούσε το πανελλήνιο, οι διωκτικές αρχές άφηναν άθικτο το laptop του στο σπίτι του. Του προσφέραν κάλυψη και πολύ γνωστά ΜΜΕ με τη φιλοτέχνηση εικόνας ανθρώπου της προσφοράς στην Τέχνη. Χαρακτήρισε την κα Μενδώνη πρύτανη στην εργαλειοποίηση του Πολιτισμού.
Θύμισε μία από τις πρώτες ανακοινώσεις του ίδιου του κ. Μητσοτάκη περί δανεισμού των γλυπτών του Παρθενώνα από το Βρετανικό Μουσείο που τον ανάγκασε να βγάλει την πρώτη του ανακοίνωση ως Αναπληρωτής Τομεάρχης Πολιτισμού του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, επισημαίνοντας στον πρωθυπουργό ότι δανεισμός σημαίνει αναγνώριση κυριότητας επί των γλυπτών των Βρετανών. Αυτό είναι ανήκουστο να εκστομίζεται από χείλη πρωθυπουργού. Το άφησαν και εσχάτως το επαναφέρουν. Η κα Μενδώνη είναι η υπουργός που κομματιάζει σαν τα Lego τις αρχαιότητες στο σταθμό Βενιζέλου στη Θεσ/νίκη, παρά τις αντιδράσεις 100άδων αρχαιολόγων απ’ όλο τον κόσμο. Είναι η Υπουργός που επί των ημερών της κάηκαν οι Μυκήνες με πόρισμα που λέει ότι η φωτιά οφείλεται σε κάποιο καλώδιο και η δικαιοσύνη δεν ασχολείται.
Ο Νίκος Σβέρκος ζήτησε το σχόλιο του Πάνου Σκουρολιάκου για την κατηγορία που απηύθηνε η κα Μενδώνη ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι πίσω από το κείμενο του ΣΕΗ που διαβάζεται σ’ όλες τις παραστάσεις και που καυτηριάζει (το κείμενο του ΣΕΗ) την αποφυλάκιση του καταδικασσθέντως για δύο βιασμούς ανηλίκων Δ. Λιγνάδη.
Ο Πάνος Σκουρολιάκος απάντησε ως εξής: “Το Σωματείο Ελλήνων Ηθοποιών ιδρύθηκε το 1917. Ο συνδικαλισμός σ’ αυτό το χώρο έρχεται από πολύ παλιά και έχει μεγάλη ιστορία. Δεν περιμένουν οι Έλληνες ηθοποιοί να τους πει κανένας ΣΥΡΙΖΑ ή όποιος άλλος πολιτικός φορέας, τι να κάνουν. Ξέρουν οι ίδιοι τι είναι σωστό για τα του οίκου τους. Δεν περίμεναν την κα Μενδώνη να τους πει ότι είναι λάθος οι ίδιοι, ότι απηχούν τις απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ. Τι να κάνουμε τώρα. Οι απόψεις του ΣΥΡΙΖΑ ταυτίζονται με τους ίδιους τους ηθοποιούς και με μεγάλο μέρος της κοινωνίας μας. Κι αυτό θα το δούν στις επόμενες εκλογές”.
Συμπλήρωσε καταληκτικά ότι η κα Μενδώνη είναι η Υπουργός που κατεξοχήν έχει εργαλειοποιήσει τον Πολιτισμό με απευθείας αναθέσεις, με την εμπλοκή της στο αμαρτωλό Ταμείο των υπαλλήλων του ΥΠΠΟΑ, κάποιοι εκ των οποίων πάνε για κακούργημα και τους στέλνει αντ’ αυτής σε διάφορες εκδηλώσεις.. Φαντάζεστε, πρόσθεσε, να είχε κάνει ο ΣΥΡΙΖΑ κάτι αντίστοιχο; Να είχε στείλει στη θέση του Υπουργού Πολιτισμού κάποιον που διώκεται για κακουργηματικές πράξεις;